Had je het druk? Niet zoveel geklikt? Bang dat je wat hebt gemist? Don’t worry, wij zetten de artikelen van de afgelopen week op een rijtje.

Wanneer is content goed deelbaar?

Content wordt met je gedeeld als iemand vindt dat je het ook gezien moet hebben. Dat kan allerlei redenen en oorzaken hebben. Maar hoe kom je er nou achter wanneer jouw content gedeeld gaat worden. Gelukkig is er nu een onderzoek dat aantoont welke content ook daadwerkelijk gedeeld wordt. En sommige uitkomsten van het onderzoek zullen je zeker verbazen.

Lees verder

Actueel & opinie

Het Human CRM, waar vind ik het?

Als accountmanager voor de directies Communicatie van de Ministeries kom ik bij de hele Rijksoverheid over de vloer. Vóór deze functie, werkte ik onder meer als business consultant voor een grote, zakelijke dienstverlener, die medewerkers detacheerde op projectbasis. Een bedrijf dat zijn medewerkers dus op allerlei plekken, bij allerlei klanten heeft zitten. Zowel nu als toen, gaat er veel tijd zitten in het ‘even bijpraten’ met collega’s die kortgeleden bij een opdrachtgever zijn geweest waar ik niet lang daarna ook langs zou gaan. Waarom is er nog geen ‘Foursquare voor bedrijven’?

Lees verder

Blendle: killer of cash cow?

De eerste dagen na de lancering was #Blendle trending topic op Twitter. En een week na de start, telt het platform al 40.000 gebruikers. Blendle is hot en dat leidt meteen tot interessante discussies op het web. RTL maakt de vergelijking met iTunes, maar dan anders. ‘Redder of killer van de journalistiek?’ kopt de Volkskrant. Tja, de meningen zijn nogal verdeeld…

Lees verder

Marketing the Content Event, een vooruitblik

Contentmarketing is niet alleen een veelbesproken topic, het heeft ook een eigen evenement. Op 22 mei organiseert CMM ‘Marketing the Content Event 2014′. Wij spraken alvast met twee sprekers over content curatie en wat je kunt leren van uitgevers.

Lees verder

En verder

Apps, gadgets & online

Geeklife

0 Shares:
Dit artikel is 2.907 keer gelezen