Contentcreatie kan niet zonder contentstijlgids Carina Jonker18 augustus, 2020 De teksten voor een nieuwe website worden vaak niet door één persoon geschreven, maar zelfs als dat wel zo is, is het fijn als een derde de teksten kan nalopen ... ContentmarketingWebkennis0 Comments 0
Contentcreatie, het proces en alle betrokkenen Carina Jonker18 mei, 2020 Wanneer je voor een website in één keer een grote hoeveelheid content gaat creëren is het belangrijk dit proces vooraf goed vast te leggen. Zeker wanneer de inh... Contentmarketing0 Comments 0
Contentcreatie voor je nieuwe website, hoe pak je dat aan? Carina Jonker29 november, 2019 Een nieuwe website kun je in een dagje, wat zeg ik, middagje in de lucht hebben. Ja, maar niet als je als organisatie een nieuwe website wil. Dan gaat er aardig... Contentmarketing0 Comments 0
7 tips voor ijzersterke public relations Linsey Jepma en Melanie van der Linden11 juni, 2019 Te vaak worden journalisten benaderd met berichten die niet relevant voor hen zijn. Persberichten blijven hierdoor liggen en je bereikt het gewenste effect niet... Contentmarketing0 Comments 0
Microcopy: vergeten content Kim Sterenborg en Pieter Teekens17 oktober, 2016 De foutmelding in een formulier, het stukje tekst in het zoekveld en de instructies voor het maken van een nieuw wachtwoord: drie voorbeelden van microcopy. En ... Contentmarketing0 Comments 0
[Infographic] Met deze vijf stappen heb je een verhaal met inhoud Gina Visser1 april, 2016 Hoe maak je een waanzinnig mooi stuk content? Zo simpel is het! Op 42Bis delen we dagelijks de meest interessante infographics die we tegenkomen. Dikke kans ... ContentmarketingInfographics0 Comments 0
[Infographic] Videocontent in marketing Gina Visser27 februari, 2016 Videomarketing is een hard groeiende component van een succesvolle contentstrategie. Wat zijn de effecten hiervan, en hoe gebruiken wij videomarketing? Op 42... ContentmarketingInfographics0 Comments 0
Google is de meest kritische journalist Darcie Paardekooper18 december, 2015 Voor goede SEO moet je de Google-robot er van zien te overtuigen dat wat jij te zeggen hebt, erg belangrijk is. We helpen je hierbij graag een handje, aan de ha... Contentmarketing0 Comments 0
Storymaking: Tijd om de online marketeer te ontslaan? Kim Sterenborg5 juni, 2015 Contentmarketing en storytelling zijn inmiddels breed omarmde begrippen. Verhalen vertellen; vrijwel iedere marketeer wil het. Maar moet de marketeer dat eigenl... Contentmarketing0 Comments 0