Lees verder

Tweets van de week. Met o.a. @dreoudman @LauraWalhout en @bramkoster

Bij vlagen is Twitter hilarisch...nou ja, toch in elk geval licht geinig. En in alle social media drukte kan het zomaar zijn dat je die geinigheid mist. Dat moet je natuurlijk niet willen. Daarom van ons elke week een overzichtje van leuke tweets die eventueel aan je voorbij zijn gegaan. Oh en we rekenen erop dat je ons tipt als je wat moois tegenkomt.
Lees verder

Rondje web 13 april

Uiteraard is 42bis de meest relaxte hang-out op die digitale snelweg (yeah I said it, het is vintage). Maar er wordt natuurlijk eindeloos veel content geproduceerd in een weekje web
Lees verder

Kom naar Big Data Week Utrecht

Big data worden gezien als het nieuwe goud. Ze bieden eindeloze mogelijkheden voor bijvoorbeeld marketeers, journalisten en sociaal-maatschappelijke organisaties. Wie zich hierin wil verdiepen kan van 22 tot 28 april terecht op de Big Data Week 2013 in Utrecht.
Lees verder

Nielsen: pre-rolls maken consument negatief over je merk

Een YouTube-video kijken is niet meer wat het geweest is. Voordat je kunt kijken naar die superschattige video van die kitten, word je verplicht om een reclame te kijken. Voor jou - de consument - is dit vreselijk irritant. Voor de bedrijven die dit soort zendtijd inkopen is dit soort reclame ook niet effectief.