Een goede vraag breekt de week. Daarom delen we elke woensdag een weekbreker. Omdat het weekend nog net té ver weg is en het vorige weekend net iets te lang geleden.

Hoe werkt de weekbreker?

Het is supersimpel: wij leggen jou – onze lezers – elke woensdag een vraag of kwestie voor.  Van jou hopen we jouw visie of antwoord te krijgen in de comments/reacties. Je mag zo lang of zo kort als je wilt antwoorden en het mag anoniem of met je Personal Branding Powers helemaal aan. Kortom, vertel ons op jouw manier wat je vindt.

De weekbreker: verrast door succes!

Soms schrijf je, video je, audio je, etcetera je, je ziel eruit. Je zweet, bloedt, drinkt sloten koffie, zet ál je creativiteit in én die van je voorouders. Eenmaal klaar kijk je doodmoe, maar tevreden naar wat je gemaakt hebt. Je klikt op publiceren of uploaden en BAM….met een voldaan gevoel leun naar achteren in je stoel: dit is jouw ticket naar contentsucces.

En dan….krekels en tuimelaars. geen response, geen views, geen shares. Niks man.

Een andere keer zit je een beetje te lanterfanten, je hoofd is er niet helemaal bij, maar je had wat op de planning staan, dus je perst wat uit je pen, camera, laptop, enzovoorts. Zonder verwachtingen zet je het live. BAM.

Je content vliegt, racet, danst, de reacties vliegen je om de oren, iedereen heeft jouw content in haar feed staan, de minister president houdt een persconferentie over JOUW content, People magazine overweegt jou als Person of the year. Huh???!!??

Kortom:

Welk stuk content heeft je het meest verrast met hoe succesvol het was en waarom denk je dat het zo goed presteerde?

Heb jij een vraag die je graag aan onze lezers wilt voorleggen? Laat het ons dan weten (let op, de vraag moet algemeen genoeg zijn om voor meerdere mensen interessant te zijn)

 

0 Shares:

Wat is jouw mening?

Dit artikel is 4.823 keer gelezen