Organisaties beginnen de waarde van content marketing in te zien maar de meesten zijn nog niet zeker hoe je succesvol een content marketing campagne implementeert. Om het op de juist manier te doen, moet je de juiste tools hebben. Deze infographic helpt je op weg waar je rekening mee moet houden.
Op 42Bis delen we dagelijks de meest interessante infographics die we tegenkomen. Dikke kans dat er ook voor jou interessante informatie bij zit. Wil je al onze infographics volgen? Dan kan dat via RSS.
Bron http://juntaedelane.com
Nooit meer een infographic missen? Abonneer je dan op de infographics-feed (RSS).
4 comments
Nog een Nederlandse aanvulling voor de categoriën 2, 4 en 7 is de HowardsHome Curation Hub. http://www.howardshome.com/producten/howardshome-curation-hub/
(disclaimer: ik werk voor HowardsHome)
Content marketing is toch een strategie? Hoe kan je daarvoor dan een tool of platform gebruiken? Volgens mij bestaat er niet zo iets als content marketing software.
Content marketing is geen strategie. Contentstrategie is een strategie :) Contentmarketing is een tactiek. Waarom zou je voor een tactiek geen tool kunnen gebruiken?
Content Marketing is wel degelijk een strategie http://www.b2bmarketinginsider.com/content-marketing/content-marketing-strategic-solution-strategic-problem.
Er zijn voldoende (tactische) tools om deze strategie te verwezelijken, maar er bestaat niet zoiets als een content marketing tool. Belangrijk om de juiste definitie te hanteren. Content Marketing software is weer typische zo’n legen term door marketeers bedacht.
Comments are closed.