Had je het druk? Niet zoveel geklikt? Bang dat je wat hebt gemist? Don’t worry, wij zetten de artikelen van de afgelopen week op een rijtje.
COMMUNICATIEADVISEUR VAN DE TOEKOMST: ARCHITECT EN COMMUNITY MANAGER
Waar belanden veel projecten rond online dienstverlening? Juist, bij de afdeling Communicatie. Het web ontwikkelt zich voortdurend en samen met de nieuwe, actieve instelling van klanten en bezoekers verandert dit de rol van communicatieadviseurs. We merken steeds vaker dat de traditionele kennis en kunde op de communicatieafdeling niet langer voldoende is. Wat is nodig en hoe ziet het vak er in de toekomst uit?
WEBCARE – ANTICIPEER OP KLACHTEN EN FOCUS OP ENTHOUSIASME [DEEL 2]
Volgens de Casengo-webwinkelmonitor reageert 91% van 59.000 webwinkels binnen 3 uur op klachten. 51% doet niets met complimenten! Online service blijft hangen in reageren op negatieve berichten. In deel 1 ontdek je wat er gebeurt als je anticipeert op klachten. Lees hier wat het doet als je meer aandacht geeft aan enthousiasme.
DE BOODSCHAP VAN MENEER VAN DALEN
Het sloeg in als een bom. Meneer van Dalen ging weg en hing zijn stofjas aan de wilgen. Alle traditionele en nieuwe media doken er boven op en binnen no time was hij Trending Topic. Met als hoogtepunt zelfs een optreden in DWDD deze week.
Kort actueel
Infographics
- [INFOGRAPHIC] MET DEZE CHECKLIST KUN JE KIJKEN OF JE WEBSITE EEN UPGRADE NODIG HEEFT
- [INFOGRAPHIC] HOE CREËER JE DE PERFECTE POSTS OP SOCIAL MEDIA
- [INFOGRAPHIC] WAAROM IS GEPERSONALISEERDE MARKETING IN 2015 BELANGRIJK?
- [INFOGRAPHIC] HEB JE JE OOK VOORGENOMEN MINDER TIJD OP FACEBOOK DOOR TE BRENGEN?
- [INFOGRAPHIC] 10 TIPS OM JE AANTAL VOLGERS OP INSTAGRAM EEN BOOST TE GEVEN
- [INFOGRAPHIC] LINKEDIN VS FACEBOOK. WELK PLATFORM KIES JIJ VOOR ZAKELIJK GEBRUIK?
- [INFOGRAPHIC] VIER MARKETING TECHNIEKEN WAARDOOR JIJ MEER GAAT KOPEN