Weekbreker: van je fouten leer je

Een goede vraag breekt de week. Daarom delen we elke woensdag een weekbreker. Omdat het weekend nog net té ver weg is en het vorige weekend net iets te lang geleden.

Hoe werkt de weekbreker?

Het is supersimpel: wij leggen jou – onze lezers – elke woensdag een vraag of kwestie voor.  Van jou hopen we jouw visie of antwoord te krijgen in de comments/reacties. Je mag zo lang of zo kort als je wilt antwoorden en het mag anoniem of met je Personal Branding Powers helemaal aan. Kortom, vertel ons op jouw manier wat je vindt.

De weekbreker: van welke fout heb jij het meeste geleerd?

Vallen en opstaan is ​​een essentieel onderdeel van elk leerproces. Elke fout biedt een unieke kans om iets nieuws te leren en jezelf te verbeteren.

Terugkijkend op mijn carrière, zijn er absoluut momenten waarop dingen niet gingen zoals ik ze had gepland. Maar het is precies op die momenten dat ik mijn belangrijkste lessen heb geleerd. Dus nu wil ik graag de vraag aan jullie stellen:

Wat is het meest waardevolle dat je hebt geleerd van een marketingfout die je hebt gemaakt?

Heb jij een vraag die je graag aan onze lezers wilt voorleggen? Laat het ons dan weten (let op, de vraag moet algemeen genoeg zijn om voor meerdere mensen interessant te zijn)

 

0 Shares:
2 comments
  1. Toen ik net begonnen was in de online marketing was ik alleen maar bezig met het oplossen van elk probleem waarmee klanten mee kwamen. Ik wilde iedereen tevreden houden, alle kwesties aanpakken en alles oplossen met de skills die ik had opgedaan.

    Óf het probleem eigenlijk wel op te lossen was met online marketing, daar dacht ik niet eens over na. Toen ik daar achter kwam veranderde mijn kijk op dit soort kwesties. Ik had nou net een vraag die ik met geen mogelijkheid opgelost leek te krijgen, hoe ik ook puzzelde en wat ik ook deed.

    Terug naar de basis was het antwoord. Wát is nou eigenlijk het probleem? Wat zijn de belangrijke kanalen daar een rol spelen? En hoe kunnen we dit oplossen? In dit geval lag het probleem niet online en daardoor lag ook de oplossing ook niet online. Een belangrijke les!

Wat is jouw mening?

Dit artikel is 3.083 keer gelezen