Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] De geheimen van Google Search onthuld!byMaarten Bierman21 februari, 2016 Google is gestart in 1998 door Sergey Brin en Larry Page met het idee om zoeken op Internet…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] Wat is responsive web design en waarom moet je het weten?byMaarten Bierman20 februari, 2016 De letterlijke vertaling van responsive is benaderbaar. Maar een responsive website hebben betekent dat hij er op een…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] 13 tips hoe je jouw Facebook-bedrijfspagina pimpt!byMaarten Bierman19 februari, 2016 Er zijn zo’n 50 miljoen Facebook-bedrijfspagina’s. Hoe wordt die van jou gevonden? Deze tips helpen je op weg.…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] Apple:de enige echte Smart Watch (volgens kenners)!byMaarten Bierman18 februari, 2016 Smartwatches worden steeds meer gemeengoed. Apple neemt een leidende positie in als het gaat om dit stukje ‘wearable…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] Creëer je perfecte LinkedIn-profiel foto!byMaarten Bierman17 februari, 2016 Voordat iemand ook maar één letter leest van je LinkedIn-profiel, gaan de ogen naar jouw koppie. Je profielfoto…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] E-mail marketing vs social mediabyMike Nuijs16 februari, 2016 Wat zijn de verschillen of juist de overeenkomsten tussen social media en e-mail marketing? Op 42Bis delen we…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] De top-25 hashtags op InstagrambyMike Nuijs15 februari, 2016 Dit zijn de 25 populairste hashtags op Instagram. Welke hashtag gebruik jij het meest? Op 42Bis delen we…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] Social media afbeeldingsmatenbyMike Nuijs14 februari, 2016 Er zijn al vaker infographics voorbij gekomen met de ideale afmetingen voor afbeeldingen op social media. Deze infographic…
Lees verder 1 minute read IInfographics [Infographic] Hoe kun je beter wetenschappelijk bloggenbyMike Nuijs13 februari, 2016 Wil je meer diepgang in je blogs, maar weet je niet hoe je de juiste (en dus kloppende)…