Lees verder

Wat moet ik nu weer lezen?

Juli en augustus zijn bij uitstek de maanden om eens goed bij te lezen. Met je (e)boek op het strand of aan de rand van het zwembad, gaat de tijd sneller dan je huid je lief is. Maar wat te lezen? Daar heeft deze site een antwoord op.
Lees verder

Google+ pages updaten via Hootsuite

Hootsuite heeft het leven van Google+'ers net met 35%* verbeterd. Naast Twitter, Facebook en LinkedIn (en nog een aantal anderen) kun je nu ook je Google+-account onderhouden met het programma met de uil.
Lees verder

Vandaag kreeg ik een brief

Vandaag kreeg ik een brief. Het was een echte, van papier en met de hand geschreven. En hoewel ik nog een hele stapel andere post had, viel de brief vreselijk op tussen alle post van instanties en bedrijven.
Psychologische triggers helpen overtuigende teksten
Lees verder

Content: overtuigende teksten en psychologische triggers

De meeste mensen die zich verdiepen in het schrijven van overtuigende content, kennen de zes principes van invloed van hoogleraar Robert Cialdini wel. Minder bekend, maar minstens zo interessant als je van overtuigen je werk hebt gemaakt, zijn de 31 psychologische triggers die copywriter Joseph Sugarman aanhaalt in zijn boek “The Adweek Copywriting book.”