Lees verder

‘Dumb way’s to die’ wint award

De waarschuwing: wees voorzichtig op het metrostation, heb geduld bij de spoorwegovergang ga niet op het randje van het perron staan, straks val je op het spoor! Droge kost, dit gaat niet aankomen. Daar heeft een Australisch reclamebureau zich aan durven wagen en met succes. McCanns won 13 juni 2013 de D&AD Black pencil met de campagne 'Dumb ways to die' voor Metro Trains Melbourne. Daarnaast wonnen ze ook nog eens vijf yellow pencils met deze campagne, een groot succes dus.
Lees verder

Big Brother deel 7 in de maak

Big Brother, de serie die heel Nederland tussen 1999 en 2006 in de greep hield. Maar liefst 6 delen zijn er tot nu toe geweest en het ziet er naar uit dat we met z'n allen de hoofdrol spelen in deel 7 van één van de succesvolste series van Nederland.
Lees verder

Succesvol online daten, kan dat?

Je kent ze vast wel: de mierzoete tv-commercials met perfecte koppeltjes... yep, voor een datingsite. Zit je niet op te wachten als vrijgezel, die steevast alleen op de bank zit. "Internetdaten is voor losers!" , roep je heel hard en je schakelt gauw over naar een andere zender. Maar hoe succesvol is online daten? En hoe pak je zoiets aan?
Lees verder

YouTube: “What about the little guy?”

Er is veel aan de hand in Google land. De een na de andere update schiet uit de grond en ook YouTube ontspringt de dans niet. Zo zijn op 5 juni alle YouTube kanalen overgegaan op de nieuwe One Channel en zijn er betaalde YouTube kanalen in het leven geroepen. Zoals bij elke verandering zijn er zowel voor- als tegenstanders van deze veranderingen.