Lees verder

Geen conversie is geen goed ontwerp?

Is een ontwerp zonder conversie altijd een slecht ontwerp? Of anders gezegd, kan een ontwerp zonder conversie een goed ontwerp zijn? Dit was de laatste vraag van iemand uit het publiek aan de drie sprekers op de conferentie Design for Conversion van vrijdag 19 september. Het was even stil, daar hadden de key note speakers ook niet direct een antwoord op. Waar draait het nu eigenlijk echt om, ontwerp of conversie? Kunnen ze zonder elkaar?
Lees verder

Formulieren Maandag: Albert Heijn

Boodschappen doen is geen pretje. Op zaterdag, samen met de rest van Nederland, in de rij bij de Supermarkt. Voordringers, duwers, laatste productpakkers en vakkenvullers die niet weten waar net dat ene ingrediënt ligt. Je zou er nachtmerries van krijgen. Gelukkig kan ook shoppen tegenwoordig online.
Lees verder

Online verhuizen met TNT

Je administratieve hebben en houden verhuizen, dat moet tegenwoordig snel en gemakkelijk online kunnen. Wie googlet op verhuizen komt binnen een paar clicks terecht op www.verhuisservice.nl van TNT Post. We namen de content van deze website onder de loep.
Lees verder

Klant is koning (not)

Maar dan is er de Klant. Degene die koning is en mijn boterham betaalt. En hoewel je zou denken dat mijn lezer ook zijn lezer is, verschillen we daar toch vaak van mening over. Steeds vaker zelfs. De Klant schat per definitie die ene lezer in met meer intelligentie, meer geduld en meer kennis van zaken.
Lees verder

IJdelheid

Er zijn eigenschappen die je het label slecht zonder aarzeling toe kunt bedelen. Jaloezie, kwaadaardigheid, haatdragendheid, wraakzucht, allemaal…