Veel organisaties maken gebruik van social media om betrokkenheid te creëren. Ieder medium heeft een andere “handleiding”. Dit geldt ook voor Facebook. Zo is het handig om na te denken over de frequentie van het aantal posts, hoe laat en welke dag je berichten online plaatst en hoeveel karakters dit bericht bevat. Misschien zijn dit niet de eerste dingen waar je over nadenkt als je een geniale foto hebt gemaakt met enthousiaste tekst en deze zo snel mogelijk wilt delen met jouw doelgroep.

Lees onderstaande infographic om meer duidelijkheid te krijgen over hoe je nog meer likes kunt genereren. Uiteraard moet je ook wel een beetje blijven experimenteren, dus vooruit, je mag deze keer die ene post gewoon plaatsen zonder hulp van deze infographic.

Op 42Bis delen we dagelijks de meest interessante infographics die we tegenkomen. Dikke kans dat er ook voor jou interessante informatie bij zit. Wil je al onze infographics volgen? Dan kan dat via RSS.

08september, infographic2
Bron http://www.thatericalper.com

Nooit meer een infographic missen? Abonneer je dan op de infographics-feed (RSS).

0 Shares:
Dit artikel is 4.975 keer gelezen