Hoe blijf je als merk relevant voor de connected consument, die altijd online is? Op 1 oktober wordt tijdens het eerste Interactive Media Summit in Utrecht, door topsprekers uit binnen- en buitenland antwoord gegeven op die vraag. En lezers van 42Bis krijgen korting op een toegangskaart.

De kritische consument

Merken moeten creatief zijn én duidelijk. Merken moeten een beleving bieden én een duidelijke call-to-action. Maar hoe doe je dat effectief en hoe blijf je dat effectief doen?

Tijdens het eerste Interactive Media Summit op 1 oktober in Utrecht delen topsprekers uit binnen- en buitenland inspirerende cases en praktische handvatten waarmee bezoekers direct aan de slag kunnen.

De innoverende merken

Starbucks, Dior, Terres des Hommes, Endemol Beyond en The Cinemates en andere interessante merken bieden inzicht in hoe virtual reality, online video en een digital first aanpak succesvol zijn. Maar laten ook zien welke uitdagingen zij het hoofd hebben geboden.

Tijdens het summit krijgen bezoekers antwoord op belangrijke vragen, waaronder:

  • Hoe kunnen filmmakers helpen om merken te herdefiniëren?
  • Hoe krijg je meer dan 200.000 abonnees op je Youtube channel?
  • Waarom verandert VR (Virtual Reality) de manier waarop we denken?
  • Waarom helpt locatie je de band met klanten versterken?
  • Waarom maken games klanten loyaal?
  • Hoe kan online publiek je TV-ervaring veranderen?

De sprekers

Samantha Yarwood, Starbucks marketing director EMEA, vertelt tijdens het event over hoe zij de ‘3de plaats’ bij hun klanten willen gaan innemen. Triple IT laat zien hoe virtual reality voetbal in de handen van fans legt. En een summit over digital is natuurlijk niet compleet zonder katten. Daarom schuift ook Herdjie Zou van Kat Studio’s aan om te vertellen hoe zij het voor elkaar kregen dat hun app Nom Cat in 3 maanden 3 miljoen keer werd gedownload.

Nederlands Film Festival en Tivoli Vredenburg

Het Interactive Media Summit is onderdeel van de cross-media week en het Nederlands Film festival in Utrecht. De locatie van het summit is het nieuwe Tivoli Vredenburg, een gebouw en winnaar van de Rietveld architectuurprijs 2015.

Het Interactive Media Summit wordt georganiseerd door Oneshoe, Control en ImproVive in samenwerking met het Nederlands Film Festival.

Kijk voor meer informatie en kaartverkoop hier. Gebruik de code IMSCC2015 voor korting op je kaartje!


Geschreven door