Had je het druk? Niet zoveel geklikt? Bang dat je wat hebt gemist? Don’t worry, wij zetten de artikelen van de afgelopen week op een rijtje.
BLOGGEN: CHECK WAT JE ZEGT!
Bloggers opgelet: zorg voor onderbouwing van je beweringen om je blog sterker te maken. Ik zal je vertellen hoe ik dat meestal aanpak en wat er mis is met beweringen uit de losse pols.
DEZE 3 STAPPEN MOET JE NEMEN ZODAT JOUW WERKDAG OP ROLLETJES LOOPT
Voordat je het door hebt is er weer een dag voorbij. In een traditionele werkdag zitten acht uur en voor je gevoel ben je geen steek opgeschoten.
KLOPPEN JOUW CIJFERS WEL IN GOOGLE ANALYTICS? 7 TIPS
Google Analytics is veruit het meest gebruikte webstatistieken pakket. Populair omdat het gratis is. Bovendien gemakkelijk in gebruik: je zet de meetcode in je website en klaar ben je. De waarheid is helaas weerbarstiger: veel van de cijfers die je vervolgens ziet, zullen niet correct zijn. Tenminste, als je niet ook de juiste basisinstellingen regelt.
Actueel & Opinie
IS VIRTUAL REALITY ASOCIAAL?
Virtual reality lijkt voor sommige mensen een schrikbeeld op te roepen. Een schrikbeeld waarbij mensen met headsets op zitten, afgezonderd van hun omgeving in een soort virtueel isolement. Maar is dat terecht?
VIND JE DE INVASIE VAN ROBOTS TOP OF FLOP?
Ik vind het gaaf om over technologische innovaties in de echte én online wereld te lezen. Zo las ik dat de wereldbevolking exponentieel groeit en daarmee ook innovaties zoals Uber, Spotify en AirBnB.
Apps, gadgets & 0nline
- TOEGANG TOT DE #WHATSAPP VAN JE VRIEND(IN): HUUR EEN HACKER
- [VIDEO] WIST JE DIT AL? GOOGLE LEGT UIT HOE ZE MET JOUW DATA OMGAAN!
Infographics
- [INFOGRAPHIC] WAT IS BELANGRIJK BIJ HET BOUWEN VAN JOUW WEBSITE?
- [INFOGRAPHIC] HOE JIJ IN DE GATEN WORDT GEHOUDEN DOOR JE EIGEN SMARTPHONE
- [INFOGRAPHIC] DE CHECKLIST VOOR ALS JOUW WEBSITE ONLINE GAAT
- [INFOGRAPHIC] WAT IS HET BESTE TIJDSTIP OM JOUW BERICHTEN ONLINE TE ZETTEN?
- [INFOGRAPHIC] GA JIJ VOOR ONLINE OF OFFLINE MARKETING?
- [INFOGRAPHIC] HOE MOET JE JOUW BLOG PROMOTEN?
- [INFOGRAPHIC] CUSTOMER SERVICE VIA SOCIAL MEDIA? WEET WAAR JE OP MOET LETTEN!