Had je het druk? Niet zoveel geklikt? Bang dat je wat hebt gemist? Don’t worry, wij zetten de artikelen van de afgelopen week op een rijtje.

MET 7 CONTENTMARKETING TOOLS JE PRODUCTIVITEIT VERBETEREN

Contentmarketing is tijdrovend. Met een goed plan kan het efficiënter. Door de juiste tools te gebruiken is het een makkie. Met deze zeven tools verhoog jij je productiviteit zodat je content als een paddenstoel uit de digitale grond schiet.

Lees verder

GEEN SUCCESVOL ICT PROJECT ZONDER ONLINE MARKETEER

We kennen ze allemaal. ICT-projecten die aan het eind mijlenver verwijderd blijken van het geplande resultaat. Van overheid tot bedrijf, iedere organisatie heeft er vaak een fors aantal in de logboeken staan. Waarom gaat het zo vaak mis? Mijn antwoord: In veel ICT-projecten is geen rol weggelegd voor online marketeers.

Lees verder

Actueel & opinie

MAAK JE LIEVER GEEN GOEDE CONTENT? RICHT JE REDACTIE DAN DECENTRAAL IN!

Of ik het bedrijf voor de rechter wilde verdedigen bij een belangrijke zaak, was de vraag. De huisjuristen hadden het druk in deze tijd van het jaar en konden wel wat extra handjes gebruiken. Nu kijk ik regelmatig naar Suits en weet ik dus redelijk wat van hoe het er in een rechtbank aan toegaat. En hoewel mijn leidinggevende mij geen extra tijd gaf om aan de belangrijke zaak te werken, besloot ik de verantwoordelijkheid gewoon op mij te nemen. Hoe moeilijk kon het nou zijn?

Lees verder

EINDREDACTIE DOET PIJN, MAAR DAT IS JE EIGEN SCHULD

Schrijven is schrappen. Kunst is lijden. Kill your darlings, zeggen we zelfs in het Engels. Iedereen die met het maken van teksten bezig is, weet dat niet alles wat je neerpent, zomaar geschikt is voor publicatie. En man, wat is het pijnlijk om erop gewezen te worden. Maar wil je beter worden in tekstschrijverij, dan moet je dat ego soms even uitzetten. Al is dat niet voor iedereen even gemakkelijk.

Lees verder

WAT PERSONAL BRANDING MIJ GEBRACHT HEEFT

Op de Social Media Club Almere van 4 februari vertelde medeblogger bij 42bis Laurens Tienkamp over personal branding.

Lees verder

HET NUT VAN AZIJNPISSERS ALS ANDREW KEEN

De beroemdste criticus van de digitale cultuur is Andrew Keen. Een azijnpisser, vinden velen. Is hij dat echt, of heeft hij best een punt (of twee)? En hebben de Andrew Keens van deze wereld misschien een nuttige rol: houden ze ons scherp?

Lees verder

Apps, gadgets & Online

Infographics  & Video

Geeklife

0 Shares:
Dit artikel is 3.297 keer gelezen