42Bis kende je al, want daar ben je nu. Maar kende je Content Collective ook al? Met meer dan 240 man/vrouw, maken wij 42bis en nog 9 andere online magazines. Je kunt dus wel stellen dat we gek zijn op Content en dat is reden voor een feestje.

Tl;dr2014 is nu al hét contentfeest van het jaar en jij kunt erbij zijn!

Tl;dr2014

Tl;dr staat voor too long;didn’t read en wordt gebruikt op fora en in reacties op artikelen, wanneer de post of reactie té lang is. Het wordt ook vaak gebruikt door de schrijver zelf om lange posts samen te vatten voor wie geen zin heeft om te lezen.

Ga je daar van feesten?

Als makers van o.a. 42bis, maar ook Urbanchicks.nl, Whattheweb.net, Ondernemenophakken.nl, Cattish.nl en meer online magazines, maken wij graag mooie content voor onze lezers. Content die precies goed is, zodat jij nooit zegt: tl;dr.

Maandelijkse bereiken we met onze magazines meer dan 70.000 lezers en dat is dus zeker een feestje waard. Dat vieren we op 14 november, in Utrecht.

Daar wil ik bij zijn

Tl;dr2014 is invite only. Je kunt er geen kaarten voor kopen. Alleen als je op de gastenlijst staat en een persoonlijke uitnodiging hebt ontvangen, kun je erbij zijn. Maar we hebben voor onze trouwe lezers natuurlijk wel wat plekken apart gehangen. Zo zijn we dan ook wel weer.

Karmapunten scoren

Tijdens tl;dr2014 gebeurt er van alles. Zo wordt er een prijs weggegeven voor de beste outfit, wordt de CoMaCa award (heb je een mooie case? Doe mee!) uitgereikt, krijgt iedereen een goodiebag en is er visagie aanwezig voor wie nog wat make-up-hulp nodig heeft. Naast alle aandacht voor de buitenkant, willen we ook de ziel een beetje voeden. Dat doen we door een aantal goede doelen te steunen.

Via de website én op de avond zelf kunnen feesters karmapunten scoren door te doneren aan deze goede doelen.

Geef mij maar kaartjes

Wil je er ook graag bij zijn? Dan vragen we je om voor één van de goede doelen die we geselecteerd hebben, een leuk, creatief, effectief, supergaaf, kek, inspirerend marketing-idee te bedenken. Eentje waarbij content een rol speelt en  waarmee je het goede doel in kwestie helpt.

De bedenker van het beste idee ontvangt 2 toegangskaartjes voor tl;dr2014. We delen jouw idee natuurlijk met de instantie waarvoor je het bedacht hebt, zodat zij (die altijd hulp kunnen gebruiken) er ook echt wat aan hebben.

De regels

Die zijn eigenlijk simpel: je hoeft geen compleet marketingplan aan te leveren (mag wel hoor, mocht iemand zich vervelen). Als jij in 3 zinnen kan vertellen wat je actie inhoudt en ons daarvoor weet te enthousiasmeren, dan is dat ook helemaal prima. Stuur jouw idee wel vóór 1 november 2014 naar ons op, dan kunnen we het nog op tijd beoordelen.

De tl;dr-versie

  • Bedenk een briljante actie voor één van de goede doelen die je hieronder vindt
  • Stuur je idee vóór 1 november 2014 via het onderstaande formulier naar ons op
  • Keep your fingers crossed en hou 14 november geblokkeerd in je agenda
  • Kies alvast een kekke outfit uit, voor het geval dat je wint
  • Houd je mailbox in de gaten: we maken de winnaar in de week van 3 november bekend

De goede doelen

Stichting Amurang

De stichting Amurang zet zich in voor het welzijn van kansarme Indonesische kinderen en jongeren uit Amurang en omgeving in het Noorden van het Indonesische eiland Sulawesi.

SECORE

Sexual Coral Reproduction. Als dat je niet opwindt, dan weten we het ook niet meer. SECORE zet zich in om onze koraalriffen te redden. Daar kunnen ze alle hulp bij gebruiken.

Wereldasielen

Stichting Wereldasielen zet zich in voor zwerfdieren ter plaatse. Geen geïmporteerde dierenellende dus, maar daar helpen waar de dieren al zijn.

Niños de Guatemala

Niños de Guatemala zet zich in voor kinderen in Gutemala (dat had je vast niet verwacht). Zij helpen de kinderen door zich lokaal in te zetten en investeren in onderwijs, ondernemerschap en zelfredzaamheid.

AAP

Stichting AAP is een Europees opvangcentrum voor uitheemse dieren. De dieren die bij hen terecht komen zijn afkomstig van de illegale handel, proefdierlaboratoria, circussen, louche dierentuinen of rechtstreeks van particulieren.

Fight Cancer

Fight cancer is een stichting voor jongvolwassenen (18-45), die fondsen werft voor KWF Kankerbestrijding. Onder het motto ‘Love life. Fight cancer.’ laten zij zien dat de strijd tegen kanker resultaat oplevert en inspireren zij mensen om te helpen.

Waar wacht je op?

Tl;dr2014 wordt supergezellig en ook nog eens zinnig. Voor webbies is het ook nog eens een excellent netwerkmoment.

Vul het onderstaande formulier in en laat zien dat je een groot hart en slim hoofd hebt. Want dat is de beste combi.

 

Voorswaarden
  • CoCo’s zijn uitgesloten van deelname
  • Inzendingen die niet tijdig binnen zijn worden niet beoordeeld
  • Kaartjes zijn niet overdraagbaar en kunnen alleen worden gebruikt door de winnaar
  • Over de uitslag wordt verder niet gecorrespondeerd

 

 

 


Geschreven door