Had je het druk? Niet zoveel geklikt? Bang dat je wat hebt gemist? Don’t worry, wij zetten de artikelen van de afgelopen week op een rijtje.

Adobe topman: “Er is een hoop crappy online marketing, tijd voor social”

Onlangs nam ik een interview af met Mark Phibbs, Vice President Marketing Adobe voor Europa, Afrika en het Midden Oosten (EMEA). Hij schetste een zeer uitdagend toekomstbeeld voor marketeers en het vak. Marketeers krijgen namelijk ‘steeds meer’ verantwoordelijkheden. Daarom moeten zij transformeren en met nerds en creatives de handen ineen slaan, en het vak online marketing naar een hoger niveau tillen.

Lees verder

Online marketing in hospitality

Online Hospitality was het thema van Online Marketing Amersfoort (#OM033). Waar beleving, authenticiteit en (onvoorwaardelijke) gastvrijheid centraal stonden.

Lees verder

Actueel & opinie

Werk zoals de Spaanse feesband speelt

Al heel vaak heb ik optredens gezien van bands die er een feest van maken. Maar zelden vond ik een optreden zo inspirerend als dat van de Spaanse ska- en rumbaband La Pegatina. Zoals zij speelden, zou ik moeten werken. Elke zzp’er eigenlijk.

Lees verder

Hoe eindig is e-mail?

Het zal bijna drie jaar geleden zijn dat ik voor het eerst de term ‘zero email’ voorbij zag komen. Verschillende mensen en bedrijven concentreerden zich op nieuwe manieren van communiceren, waarbij e-mail in de ban gaat. De gedachte erachter was simpel: volle inboxen zijn een vicieuze cirkel van vrij zinloze tijdsbesteding. Is een e-mailloos bestaan inderdaad zinvol om na te streven?

Lees verder

Mediaprofessionals voor een goed doel

Sommige maatschappelijke onderwerpen zijn groot en ingewikkeld; zoals bijvoorbeeld migratie en de gevolgen daarvan. De kans op goede en evenwichtige berichtgeving over die onderwerpen wordt groter als er goede en bruikbare bronnen zijn. Informatie die over het algemeen niet beschikbaar is via de gangbare bronnen van journalisten.

Lees verder

En verder

Apps, gadgets & online

Geeklife

0 Shares:
Dit artikel is 2.968 keer gelezen