Een goede vraag breekt de week. Althans, daar hoop ik op. Daarom dus elke woensdag een weekbreker. Omdat het weekend nog net té ver weg is en het vorige weekend net iets te lang geleden.

Hoe werkt het? 

Kind, het is supersimpel: wij leggen jou – onze lezers – elke woensdag een vraag of kwestie voor.  Van jou hopen we jouw visie of antwoord te krijgen in de comments/reacties. Je mag zo lang of zo kort als je wilt antwoorden en het mag anoniem of met je Personal Branding Powers helemaal aan. Kortom, vertel ons op jouw manier wat je vindt.

En dan de vraag:

Na social media, content en context is contentmarketing helemaal hot. Congressen, bijeenkomsten, masterclasses, als je iets over contentmarkting wilt weten kun je je lol op. Maar gaan bedrijven na alle eerdere content-hypes (social media, content en context) nu dan eindelijk echt aan de slag met kwalitatief goede content? Of wordt er vooral over gekletst wanneer iedereen die ermee bezig zou Moeten zijn, bij elkaar is? Oftewel: wat doet men bij jouw werk-/opdrachtgever met contentmarketing? En waar kan het beter?

 

Heb jij een vraag die je graag aan onze lezers wilt voorleggen? Laat het ons dan weten (let op, de vraag moet algemeen genoeg zijn om voor meerdere mensen interessant te zijn)


Geschreven door