Onder het motto ‘Open your mind for the power of content’ vindt op 21 november het Customer Media Congres plaats. Een van Europa’s toonaangevende congressen op het gebied van content marketing, relatiemedia en interne communicatie. Als klap op de vuurpijl wordt het event afgesloten met de uitreiking van de Grand Prix Customer Media Awards.

Sprekers Customer Media Congres

Ik mag namens 42bis verslag doen van het event. In voorbereiding daarop bespreek ik twee sprekers die op mijn lijst staan om te bezoeken (en verslag van te doen).

01f1a05053c6242fcfa23075e5b963c1_L
Ebele Wybenga

The Editorial Age: merken als makers van kwaliteitsmedia

Journalist Ebele Wybenga spreekt over The Editorial Age, een tijdperk dat gaat over verdiende aandacht. Een periode waarin merken content produceren van journalistiek niveau en de doelgroep daar bewust voor kiest. Wat mij betreft moet elke marketeer weten hoe je kwalitatieve content maakt, zodat je verdiende aandacht creeërt. Ik ben benieuwd naar Ebele zijn verhaal, zijn kijk op het veranderende medialandschap en de groeikansen die hij ziet voor merken. Tijd om Ebele zijn presentatie bij te wonen.

Workshop: Archetype als basis voor content strategie

Carolien Vader
Carolien Vader

Carolien Vader van Bladendokter geeft de workshop ‘Archetype als basis voor content strategie’. Daarin bespreekt ze hoe je je merk kunt versterken door middel van een archetype en daarmee kaders schetst voor een content strategie. In de aankondiging stelt Carolien zelfs dat het werken met een archetype veel effectiever is dan met persona’s. Dat verbaast me. Wat is het verschil tussen een persona en een archetype? Waar komt haar voorkeur voor het gebruik van een archetype vandaan? Daar wil ik meer over weten. Ik ga dus zeker een bezoek brengen aan Carolien haar workshop.

Naast Ebele en Carolien zijn er nog veel andere sprekers en workshops die je als bezoeker kunt bijwonen.

Kortingstarief Customer Media Congres

Ik heb er in ieder geval zin in. Wil je ook naar het congres? Je kunt tot 20 september gebruik maken van een kortingstarief. Ook is er een kortingstarief voor ZZP’ers, wel zo aardig. Zie ik jullie daar?

Wil je je aanmelden voor het Customer Media Congres? Bezoek de website.

0 Shares:
Dit artikel is 4.465 keer gelezen