Binnenkort is mijn verhuizing en dat betekent veel geregel. Gelukkig kun je veel via internet doen, zoals het nieuwe adres doorgeven of dingen opzeggen. Vanmiddag besloot ik mijn cv-ketelcontract  te beëindigen. Op veel sites worden wijzigingen/verzoeken direct verwerkt door middel van een webformulier, maar op www.feenstra.com gaat dat (tijdelijk) niet. Wel wordt – op een nette manier overigens – verwezen naar een e-mailadres. Minpuntje: via mailto. Dat vind ik niet handig, want ik gebruik thuis al jaren geen e-mailclient meer.

Nu kom je met rechtsklikken een heel eind, maar erg gebruiksvriendelijk is het niet. Omdat de nieuwe koper had aangegeven dat zij ook wel zo’n contract wil, vroeg ik in mijn e-mail ook meteen maar of het contract kon worden overgenomen. Want daarover staat niets op de site – weer een gemiste verkoopkans! Gelukkig is het er binnendienstteam van Feenstra er om deze leads alsnog op te pikken.

 

Commercieel moment

Ik wil de medewerkers van Feenstra WarmteService het volgende adviseren: regel contractbeheer op een andere manier dan door het bewerken van het e-mailsubject. Want nu voel ik me een beetje een commerciëel moment.


Geschreven door