Op 14 november reikt Content Collective tijdens TL;DR 2014 in Utrecht de award uit voor de Content Marketing Case of the Year. Omdat goede content een kunst is die gewaardeerd mag worden. Op tldr2014.nl kan vanaf 17 oktober gestemd worden op de ingezonden cases. Een vakjury kiest uit de top 3 de mooiste viral, het meest waardevolle blog of de beste branded video van 2014. Inzenden van een case is nu mogelijk.

Inzenden van een case is vanaf nu mogelijk op www.tldr2014.nl. De inzendingstermijn sluit op 26 oktober. De uitreiking van de prijs zal zijn op het TL;DR-feest in Kosten Koper in hartje Utrecht.

Een feest van en voor content

xYNTDLzj-2Er waren namelijk al content clubs, content congressen en zelfs hier en daar contentborrels, maar er was nog geen contentfeest. Daarom organiseert Content Collective TL;DR 2014, hét feest voor iedereen die iets met content doet en zo het web mooier maakt. Meer weten? Check www.tldr2014.nl.

Goede content verdient een awardSRM cheque

Temidden van het feestgedruis wordt bekend gemaakt wie volgens de vakjury in 2014 het best in staat is geweest om met het maken van mooie content mooie resultaten te bereiken. Content Collective nodigt merken, bureaus en freelancers dan ook van harte uit om hun beste werk in te zenden.

Eerste prijs: 3250 euro aan opleidingen van SRM

De award voor Content Marketing Case of the Year wordt gesponsord door SRM, aanbieder van management-, communicatie- en marketingopleidingen. Als eerste prijs stelt SRM [link] een opleidingscheque beschikbaar van 3250 euro.

Content Collective

31c94036d3c8bbba589ba85f73086dcaContent Collective (CoCo voor vrienden) is een netwerk van contentprofessionals en inhoudelijke specialisten. Het is ook de eerste crowdsourced publisher van Nederland. Met een club van meer dan 200 mensen maakt het Collective 10 online magazines die een groot en divers publiek bedienen. Door die samenwerking ontstaat waarde voor CoCo zelf, voor adverteerders en voor bedrijven die op zoek zijn naar een contentoplossing.

0 Shares:
Dit artikel is 8.591 keer gelezen