Bill Gates zei het 18 jaar geleden al: ‘content is King!’. Die wijze woorden zijn anno 2014 meer waar dan ooit. Om de kunst van het maken van mooie content te vieren, organiseert Content Collective op 14 november in Utrecht tl;dr2014Hét feest van het jaar voor webbies, contentmakers, -adviseurs en contentconsumenten. 

download (3)WTF is TL;DR?

Elke zichzelf respecterende webbie weet wat tl;dr betekent. Maar voor de newbies leggen we het natuurlijk graag even uit. tl;dr staat voor too long; didn’t read en wordt gebruikt op fora en in reacties op artikelen wanneer de post of reactie té lang is. Ook schrijvers gebruiken het om lange posts samen te vatten voor wie geen zin heeft om te lezen.

Met tl;dr2014 willen we mensen herinneren aan de kunst die het maken van content is en de makers van al dat moois eren.

Kekke moves, cocktails en the winner is

Op 14 november gaan we los in discotheek Kosten Koper in Utrecht. Naast gelegenheid voor hippe dansjes, cocktails en natuurlijk oldskool offline netwerken wordt er een prijs uitgereikt voor de contentmarketing case of the year. Hierover volgt later meer informatie.

Invite only

Toegang tot het feest is alleen mogelijk met een uitnodiging van iemand van Content Collective. Deze netwerkorganisatie publiceert met meer dan 200 vrijwilligers 10 magazines en bereikt daarmee maandelijks 75.000 mensen met haar content.

Bling is king

Het thema van de avond is Bling Bling. Versiersels bewaren we namelijk voor onze outfits, de content houden we juist kernachtig. Trek je beste bling uit de kast; de mooiste outfit van de avond wint namelijk een mooie prijs.

Programma

images (13)Van 20.00 tot 01.00 uur is het programma alleen voor mensen met een uitnodiging. Wie wil blijven (of komen) voor de afterparty is een held en welkom.

20:00 Deuren gaan open, de genodigden zijn welkom
21:00 Prijsuitreiking contentmarketing case of the year
21:20 Spreker Bram Alkema Chief Networking Officer@NeemDeel, deelt zijn Manifest over privacy!
21:30 tot  01:00 Party
01 uur tot ? Afterparty!

Share

Tijdens tl;dr2014 delen we niet alleen onze liefde voor content, maar benadrukken we ook onze liefde vóór delen. Zes goede doelen zijn geselecteerd. Genodigden en geïnteresseerden kunnen via de website en tijdens tl;dr2014 doneren aan deze doelen. 100% van de donaties wordt aan de goede doelen geschonken.

Be there/ Follow us

Heb je een invite ontvangen? Dan kun je je aanmelden via tldr2014.nl. Heb je dat niet, maar wil je er toch bij zijn? Houd tldr2014.nl dan in de gaten: we geven kaartjes weg.

In de aanloop naar tl;dr2014 besteden onder andere 42bis.nl, ondernemenophakken.nl, listicle.nl en  urbanchicks.nl de nodige aandacht aan het contentfeest van 2014!

Meer weten en op de hoogte blijven?  Dat kan via www.tldr2014.nl@tldr2014 en natuurlijk #tldr2014.

0 Shares:
Dit artikel is 9.302 keer gelezen