Lees verder

Een plaatje van een visueel CV!

Hoe onderscheid je je van andere sollicitanten op zoek naar een droombaan? Met een visueel CV maak je een blijvende indruk. Kelly en Visual.ly maken het je nu wel heel gemakkelijk en bieden je de mogelijkheid van je LinkedIn profiel een infographic te maken.
Lees verder

‘Dumb way’s to die’ wint award

De waarschuwing: wees voorzichtig op het metrostation, heb geduld bij de spoorwegovergang ga niet op het randje van het perron staan, straks val je op het spoor! Droge kost, dit gaat niet aankomen. Daar heeft een Australisch reclamebureau zich aan durven wagen en met succes. McCanns won 13 juni 2013 de D&AD Black pencil met de campagne 'Dumb ways to die' voor Metro Trains Melbourne. Daarnaast wonnen ze ook nog eens vijf yellow pencils met deze campagne, een groot succes dus.
Lees verder

[Infographic] Smartphone als survivaltool

Je verwacht het misschien niet, maar als je strand in de middle of nowhere (en dan echt even heel ver van de bewoonde wereld) dan is je smartphone, inmiddels met lege batterij, toch nog nut! Je moet hem dan wel even helemaal ontleden.
Obesitas
Lees verder

Zet jouw website op dieet!

Veel websites lijden aan morbide obesitas. Ze moeten nodig eens op dieet, want ze stikken haast in de vetrandjes. Hoe heet het vet van deze websites?