Mijn beha loop vast? Ja, dat zou een echte uitspraak kunnen zijn vanaf nu. In Griekenland heb je nu namelijk de #Tweetingbra. Een beha die elke keer als je jouw beha losmaakt automatisch een tweet voor je stuurt. Écht!

Bekijk de video van TweetingBra met Engelse vertaling 

“Heb je vandaag al gevoeld?”

Mijn gedachten bij het lezen over de Tweetingbra ‘Oh nee, wat is dat nou weer voor rare actie…’. Ik zie al voor mij hoe mannelijke volgers in het kader voor het goede doel vragen ‘of ik al gevoeld heb’ als mijn beha tweet. Ik denk aan de vaders die deze uitvinding waarschijnlijk wel handig vinden voor hun jonge dochters. En vervolgens aan: “helaas papa’s, dat wordt niets”. Waarschijnlijk zal het geen storm lopen op de beha. Dat er nu een storm aan berichten over verschijnen, is al genoeg voor de aandacht.

Veel bereik voor een mooie boodschap

Natuurlijk is het een actie om aandacht te vragen. Dat is elke actie door een marketeer bedacht toch? Ze kozen dan ook de bekende Griekse presentatrice Maria Bacodimou om de beha de komende 2 weken te dragen. Aandacht vragen voor borstkanker vind ik zeker een goed initiatief gezien de statistieken. Een vrouw heeft in haar leven 12,7% kans op borstkanker. Per jaar lijden er ruim 13.000 vrouwen en 90 mannen in Nederland aan borstkanker. Dat is wel een oproepje waard.

Te gek! Waar kan ik hem kopen?

Is een los tweetje @tweetingbra sturen voor jou niet voldoende. Heb je de beha nu gezien en kan je niet wachten tot je hem kan toevoegen aan je collectie. Nou, ik heb werkelijk geen idee waar je hem kan kopen.

Misschien ben jij beter in Googlen (of geduldiger), deel de link dan in de reacties.

0 Shares:
1 comment
  1. Hoi Farah,

    Leuk artikel over een heul goede actie. Goed dat je erover hebt geschreven.

    En laat ik nou aardig kunnen googlen :)

    " it’s not for sale. The Tweeting Bra, which was designed by OgilvyOne Athens, is actually part of Nestle Fitness’ campaign promoting breast cancer awareness."

Comments are closed.

Dit artikel is 5.728 keer gelezen